yesbox

ny design kommer upp här snarast! ville bara förbereda er för vad som komma skall, haha.
är så grymt trött på den här tråkiga enformiga, så nu får det vara nog.

påtal om en annan grej. alla vet väl vad jag menar när jag skriver om de där jeansleggingsen alla gick runt med i typ våras? de där ljusa ni vet.
jag har ju faktiskt ett par jag också, men har inte använt de på hur länge som helst så jag tänkte att det får vara dags nu. tänker ha på mig de ikväll, och jag skiter i om det är hål i dem! bara jag som vet om iallafall, och det syns knappt. men utslitna det är de, men än har de inte sett sina sista dagar. haha.

bäst jag sätter igång va. ska vara hos linnéa om exakt 50 min, och jag kom precis ur duschen.
brååååådis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0