when darkness turns to light

lägger ner matten helt och hållet nu, det jag kan det kan jag. tycker det är så svårt att plugga till ett matteprov, man vet ju inte vilka uppgifter som kommer ändå? och det har inte inträffat att det har kommit någon likadan uppgift som vi har gjort i boken en enda gång, så varför skulle det inträffa nu.
räknade lite förut, och det mesta kan jag. det får räcka så.
annars idag har jag inte gjort så mycket annat, ingenting utöver det vanliga.
la mig framför tvn när jag kom hem och kollade på satc, somnade såklart. vaknade av att linnéa var i telefon.
blivit mycket telefonsnack ikväll, cirkus 2 timmar. så någt utöver det vanliga iallafall.

nu ska jag upp och joina bror som kollar på skräckfilm, får se hur länge jag orkar hålla mig vaken.
imorgon går jag en 9.30-16 dag, hårt!
sedan är det nästan så gott som lov tycker jag. måndag och tisdag räknas knappt, jag kommer inte ta det speciellt seriöst känner jag. och mitt sista plugg på 3 veckor gör jag imorgonkväll. kändes skönt att skriva det där.
kommer inte bli mycket skrivet här imorgon, så kan ju lika gärna passa på och berätta var jag kommer befinna mig. ska åka till väderstad och höra på när clara sjunger, men blir inte så långvarigt där.
vi ska nämligen filma det hela.
efteråt blir det en kort tripp till linköping för att handla skor, MYCKET välbehövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0