uppesittarkväll

mycket folk nere på stan idag! hade iof inte väntat mig något annat. en fika på gusto hann vi också med.
tog våra cyklar hem, men jag åkte nästa lika fort. följde nämligen med mamma och bror ner till stan ännu en gång. hittade en tröja som jag får i julklapp, mysig var den.
nu luktar det mat i hela huset och det börjar kännas på riktigt att julen nästan är här nu.
det är ju tradiotion att sitta bänkad framför bingolotto kvällen före julafton, så det kommer jag göra ikväll.
och jag brukar faktiskt ha turen med mig, så jag hoppas på att bli några kronor rikare!
sen blir det även massa julmat + godis, de gillas.

får väl passa på att säga GOD JUL till er, kommer förmodligen inte skriva mycket de kommande dagarna.
hörs igen efter allt julfirande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0