trött?

rummet är inte längre stökigt, och det är faktiskt riktigt mysigt här nere när det ser ut såhär!
har inte pluggat det minsta idag, tycker att jag lika gärna kan ta det på håltimman imorgon.
borde vara förbjudet med prov en måndag tycker jag, helg är ju faktiskt till för att man ska få vara ledig.
att det endast är två veckor kvar i skolan är otroligt skönt,
det är den tanken som får mig att orka med skolan nu. 
även om det värsta är över är det en hel del prov kvar, förstår inte hur vi ska hinna med det? äsch. 
nog pratat om skolan. 

ska lägga mig i soffan och kolla på ett par avsnitt av satc, försöka bli trött. 
nu är jag hur pigg som helst, och det kommer bli ett helvete att somna. fan. 
jag har iallafall en nybäddad säng som väntar på mig, nästan det skönaste som finns tror jag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0