torsdag 10 december

fick min första julfeeling idag, och kommer nog kännas att det snart är jul imorgon när vi sitter i kyrkan och kollar på skolans lucia. det är ju faktiskt bara 2 veckor kvar. bara snön som fattas sen kan det bli jul tycker jag. 

var uppe och åkte skridskor förut, och det var faktiskt ganska kul.
möttes av en polisbil med blåljusen på påvägen dit, fick reda på när jag kom hem att netto hade blivit rånat.
kul att det händer någonting i mjölby ibland, det behövs. haha.
en kille i min egen ålder med kniv, skulle fan velat vara där och sett det live. ser ju bara sånt på film annars.

har hela kvällen på mig att göra vad jag vill. ska upp och ta en dusch snart tror jag, sen blir det nog film eller något annat trevligt. glögg och pepparkakor till det! perfekt avslutning på en torsdag.
FREDAG OCH HELG IMORGON, gött. ska hem till lisa med lite folk, blir nog trevligt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0