tisdag 8 december

skolan i ett par timmar kändes som ingenting, och dagarna bara går. så jävla fort går det.
tog mig i kragen och bytte om till joggingkläder och drog ett varv i spåret när jag kom hem. känslan nu efteråt är obeskrivlig, man känner sig så duktig. istället för att inte göra någonting så springer man. starkt gjort, haha. 
så tur att jag sprang de där 2,5 kilometrarna för nu är humöret på topp!
nu har jag duschat och ska upp och koka ett par ägg och göra iordning några smörgåsar, är så sjukt jävla hungrig. senare ska jag räkna matte, mycket matte. och tro det eller ej men jag tycker att det ska bli kul.
det är okej om ni tycker jag är knäpp, för det kan jag vara ibland.
känns skönt att få göra lite nytta, och jag är ju faktiskt ganska bra på ekvationer och allt vad det nu handlar om.

ha en mysig tisdagskväll.




här var det sommar, och jag var glad. som ni kanske ser, hehe.


Kommentarer
Postat av: lisaa

sötmås!

och jag ääääääälskar ditt hår där

2009-12-08 @ 19:45:15
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: du är söt lisa!

och ja, jag saknar det en gnutta

2009-12-08 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0