snöstorm?

snön ligger kvar ute, och det ser bara ut att komma mer och mer hela tiden. mysigt?
nja, ingenting mysigt när man är utomhus i snöyran. men inomhus kan det faktsikt vara lite mysigt.
skippa väderstad och åkte in till linköping lite tidigare, ett helvete att hitta skor.
var i varenda skoaffär, och hittade till slut ett par efter nån timmes letande. det var kärlek vid första ögonkastet, och efter lite tjat på pappa så blev de mina! göttmos. tror det mest berodde på att han hatar att gå i affärer och bara ville åka hem, men säger tack till daddy iallafall.

lyckats med diverse grejer idag också.
fick mitt första IG, jag var förberedd på ett IG men poängen var dåligare än jag trodde.
bestämt mig för; aldrig mera IG. det kändes förjävligt, och det sänkte mitt humör rejält.
lyckades också sätta på vårat billarm, hur jag nu lyckades med det är ett mysterium. men jag fick av det lika fort som jag fick på det som tur var. har förresten skaffat en ny bil, för er som inte visste det.

nu ska jag ta en dusch och ägna min kväll framför tvn och sexandthecity. 3 säsonger kvar, KÄMPA.


där har ni bild på skorna jag köpte, fast mina är svarta!
älskar dom.


Kommentarer
Postat av: lisaa

åh va fina :D

2009-12-17 @ 22:50:48
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
Postat av: matilda

hehe tack, eller vad man nu säger :D

men de är mkt snyggare irl ;)

2009-12-17 @ 23:35:34
URL: http://matildaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0