shoreline

det är verkligen inte min dag idag. mitt humör är sämst och jag har ingen aning om vad det kan bero på.
igår när jag var ute och gick var jag så jävla glad, även då ingen aning om anledningen.
men det är ju så det är, humöret pendlar hela tiden. kan ju inte vara glad jämt heller, det går  inte för sig.
humöret höjdes inte heller när vi insåg att vi var tvugna att beställa hockeybiljetter genom att ringa och boka, och sen hämta dem. för det var därför vi åkte ner till stan från början, för att köpa hockeybiljetter till lördag.
så det blir nog en tripp ner dit senare igen. blä.orkar.inte.
vi handlade lite annat också, så helt i onödan åkte vi inte, tur var väl det.

ska upp och äta nu för första gången idag, var hungrig förut men är inte det längre.
men äta bör man annars dör man, haha. så jag äter ändå.
ikväll blir det filmkväll med godis, förvånade tror jag inte ni blev.
MÅSTE dra ner på godiset efter nyår, det slutar i diabetes annars är jag rädd för. och det vill vi inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0