onsdag 2 december

har inte direkt något roligt att berätta, det händer inte allt för mycket i mitt liv för tillfället.
pluggar bara en massa känns det som, och det stämmer ju till viss del.
imorgon eftermiddag har jag en pluggfri eftermiddag iallafall, kan nästan inte förstå att det är sant! de här veckorna har det varit körigt kan jag säga, men det börjar trappa ner nu sakta med säkert eftersom det faktiskt är jullov om cirkus 3 veckor. det är svårt att tro också, linnéa hade räknat ut att vi bara har 14 skoldagar kvar. det är ju ingenting, det låter så himla lite och det kommer gå så jäkla fort! myser med tanken på det.

har varit nere på stan en kort sväng, tittat i de få affärer vi har här i mjölby och hittat en ursnygg klocka som jag vill ha! att få den i julklapp skulle inte sitta helt fel kan jag ju säga.
lyssnade på alcazar som sjöng ett par låtar ute i kylan också, efter det tog vi våra cyklar och trampade hemåt.
ska köra igenom min histora-redovisning en sista gång, gå igenom glosor och titta igenom naturkunskapen innan jag kryper ner i sängen, och låtar drömmarna ta över. hoppas jag slipper undan den hemska drömmen jag hade inatt, väldigt ovanligt att jag drömmer mardrömmar faktiskt. för mardöm skulle jag vilja kalla det, det var hemskt. jag hatar när man minns sånna drömmar i minsta detalj när man har vaknat och varit vaken en stund, usch.
nej, skolböckerna ligger här bredvid mig och väntar på att få öppnas!

hörs igen imorgon PLUGGFRIA torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0