olycka nr2

ja, dags för ännu en olycka, eller vad man nu ska kalla det.
minns ni när jag skrev om stearinljuset som smällte och det blev stearinånga i hela huset? 
iallafall. pappa har inte eldat i våran braskamin sedan dess, och skulle göra det för första gången ikväll.
fanns tydligen rester kvar av steariner och det tog eld! det brann alltså i vårat vardagsrum. 
jag befann mig inne i tv-rummet och kollade på satc när jag hörde mamma skrika:
DET BRINNER! 
jag gick såklart ut för att kolla, och det första jag sa var; FAN vad cooooolt! 
haha, är medveten om att jag kan vara störd ibland. 
jag såg inte så mycket, mest massa rök. och nu luktar det förjävligt i hela hustet, lyckat må jag säga. 

ska när som helst äta, är grymt hungrig! 
kvällen består av chips, dipp och film med linnéa, kan nog inte bli så mycket bättre. 

1 SKOLDAG KVAR

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0