muuusic

sitter och lyssnar på gödddig musik, as always. måste säga att jag älskar lisas spotifylista! guuuuld värd är'en.

väntar på att linnéa ska höra av sig, tills dess ska jag tillbringa min tid genom att göra iordning mig.
vet inte om jag orkar sminka mig och allt det där, funderar på att köra på en mysoutfit och osminkat idag.
får se hur det blir med den saken, vi ska nog ändå bara ta det lugnt med film och så.
och det snöar för fullt utanför mina fönster här nere! mysigt är det.
men vill nog hålla mig inne så mycket som möjligt, för det är nog inte lika mysigt utanför, tyvärr.

bäst att röra på sig nu, har suttit här lite för länge nu.

Kommentarer
Postat av: lisaa

jag kan musik!

haha, din lista är heller inte dålig

2009-12-26 @ 17:20:49
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
Postat av: matilda

tror de kan bero på att vi har lite samma musiksmak ;)

2009-12-26 @ 17:23:33
Postat av: lisaa

tror du? ;)

2009-12-26 @ 20:28:31
Postat av: matilda

har de på känn ;)

2009-12-26 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0