music

har satt dit en musikspelare under profilbilden som ni kanske ser, kände för att ha det igen.
ni får trycka på play själva för att lyssna, och jag tänker byta låtar där lite då och då, när jag känner för det.
så nu vet ni.

har faktiskt inte kommit igång med städningen än, var ute och gick en promenad förut i den fina vädret iallafall.
men ska väl ta och sätta igång nu, så att det blir färdigt någon gång! finns inget tråkigare än att städa, usch.
efter städningen blir det att kolla igenom LPL:en lite snabbt, orkar inte lägga några större krafter på det.
sen blir det dusch och mys framför sexandthecity hela kvällen.
känner på mig att det kommer bli en lång kväll, kommer inte kunna sova eftersom jag sov till 12 både igår och idag. bra att jag har sovit ut ordentligt i helgen iallafall, det var mycket välbehövligt.

en grej till.
har tänkt på det här med träning. skulle vara riktigt kul att komma igång med det.
men det får blir först efter nyår. 
då undrar jag om det finns någon som vill gå på olika pass med mig 1-2 gånger i veckan?, efter nyår som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0