lördag 5 december

påtal om idol igår så tyckte jag att det var bra att calle gick vidare! tror nog många blev lite chockade eftersom man har trott på tove och erik  finalen hela tiden nästan. men alla vet ju att det är erik som blir segraren!
räcker ju med att lyssna på det här, huuuur bra?



men calle är långt ifrån dålig han också, walking in memphis gör han ju huuur bra som helst.

ska upp och käka nu, sen blir det lite slappt. jag lägger allt som har med skolan att göra åt sidan idag, sparar det till morgondagen istället. vid 4 ska jag bort till linnéa och sen åka pp till ishallen och kolla på hockey men mina tjejer. efter det blir det nog någon film eller liknande.

ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0