långa nätter

"Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter" melissa horn, bäst är ordet.

pluggade naturkunskap förut, och kan säga att jag har gjort roligare saker. det tog sin lilla tid men nu är jag klar.
kände för att gå ut, så det gjorde jag. var ute coh gick i minusgrader och jävlar vad skönt det var! frös inte ens.
nu ska jag lägga in engelskaglosorna på glosboken, gå upp och göra iordning några smörgåsar och sitta och äta det framför andra avenyn. frågan är bara om jag orkar vänta till 21, eller om jag ser det på datorn? det senare alternativet låter mycket bättre, eftersom jag kan bestämma själv när jag vill se det då, så kör på det. 
sen är jag sjukt jävla trött, det är jag för det mesta nu för tiden tycker jag. så det blir sängen och sussa när jag är klar med allting jag ska göra. innan 22 helst! men ska inte säga någon tid, håller det inte iallafall.
men de senaste dagarna har det blivit på tok för sent iallafall, det är ett som är säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0