juldagen

nu är allt julfirande över för i år, ganska skönt på ett sätt. ganska trött på allt som har med julmat att göra.
fick det jag önskade mig + lite till, och jag är helnöjd!
en klocka, underkläder, duntofflor, godis, pengar för att nämna lite av de grejer jag fått.
den första twilight-boken också. eftersom jag tycker att filmerna är så bra så tänkte jag läsa böckerna, för det är ju alltid så att det är böckerna som är bäst. och jag instämmer helt, läste över 100 sidor igår och jag är helt fast!
ska se till att handla de andra 3 böckerna snarast. då har jag ju iallafall nåt att göra om jag har tråkigt.
ska faktiskt krypa ner i sängen nu, hoppas att huvudvärken jag har är borta till imorgon.
ska sova så länge jag bara kan, och det ska bli grymt skönt!

hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0