i'm only gonna break your heart

jobbigt svårt engelskaprov hade vi dagen till ära! ingenting man kunde plugga till dock. bara att vänta på resultatet och hoppas på ett G, det kirrar jag nog ska ni se.
efter skolan köpte jag choklad, tyckte jag var värd det efter det där jobbiga provet.
såg på 4 avsnitt av sexandthecity och slumrade till ett par gånger.
sen har jag skrivit labbrapport, och varit ute och gått.
ojojoj säger jag bara, mycket halt ute. halkade hela 2 gånger, men skrattade lite för mig själv bara och fortsatte att gå igen. tur att ingen såg bara, hade varit lite pinsamt, haha.
det var nästan omöjligt att inte halka, för fy vad halt det var!

kom från duschen nästan precis och ska nu upp och vara lite duktig och åtminstone öppna matteboken, räkna får vi se om jag hinner. om en kvart börjar andra avenyn, och det missar man ju inte.
efter det finns det bara en sak. SÄNGEN. och sova, ska bli underbart skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0