fjärde advent

inte blivit allt för mycket uppdatering i helgen, så tänkte berätta vad jag har haft för mig.
igårkväll var jag och kollade på hockey tillsammans med lisa, sedan blev det käk och skräckfilm här.
hon sov även här, och vi hade ställt klockan på halv 10. kom upp någon gång runt 10 och käkade frukost och fixade iordning oss. sedan har vi suttit i lagmanshallen mellan 11.30-17, det var ju som sagt cup och det var skapligt mycket folk! vissa stunder var det nog nästan fullsatt tror jag, det var kul var det.
sedan har jag hjälpt farmor att göra kola, och har nu varit hemma cirkus en timma.
ska upp och se om maten är klar, är sjukt hungrig! frukost + lite choklad är det enda jag har ätit idag. inte bra.
ska se om jag orkar klä min julgran, ja jag har faktiskt en alldeles egen liten julgran. endast 1.50 cm lång!
den är ganska gullig, och det kommer höja julkänslan här nere eftersom jag inte har en enda grej som har med jul att göra än så länge.
kl 21 sitter jag bänkad framför tvn och kollar på coyote ugly, har sett den hur många gånger som helst och vi har den till och med här hemma. men killen som är med är ju grymt snygg så det får man ju inte bara missa! haha.

lyckades fjäska till oss en sovmorgon imorgon, så jag börjar inte förns vid 10 men går tyvärr enda till 16.
på kvällen ska jag och linnéa kolla på blåklint avslutning i kyrkan hade vi tänkt oss.
en annan grej med.
vi får ju lov på tisdag. vi hinner alltså bara ha lov i en dag sen är det redan julafton! sjukt är ordet.


grymt jävla snyggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0