blä

luktar jätteilla i hela huset pågrund av ja, en lite olycka kan vi väl kalla det för det var nog vad det var.
pappa brukar elda i våran braskamin om kvällarna när det brukar bli lite kyligt, och det var precis vad han gjorde fört också. mamma brukar ställa prydnadssaker och ljus på braskaminen för hon tycker väl att det ser så tomt ut annars. nu stod det ett ljus på, ett sånt där datumljus som man brukar ha i december när man räknar ner till julafton. och det blir ju varmt där uppe på, det är ju självklart.
så ljuset började smälta och ramlade tillslut, och hamnade i någon slags springa. så det har alltså legat där och "grillats" och det var stearinos i hela huset och det luktar as rent ut sagt! blääää.

var bara det jag ville få sagt.
bäst att jag går och lägger mig nu, somnade två gånger när vi såg på film förut. undrar ibland hur jag lyckas ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0