trött och hungrig

lång dag i skolan, till 4 närmare bestämt. seeegt med lång håltimme innan sista lektionen, sånt är dumt och jävligt jobbigt. bättre den hade börjat tidigare så kunde man slutat  tidigare. men icke.
när jag slutade satt moa och väntade, så har tillbringat min eftermiddag med henne. fika på gusto och snacka en massa, trevligt! följde henne upp till lagman sen gick jag hem.
ska strax upp och käka mat, efter det blir det att plugga litegrann. nån historiagrej som skulle göras till onsdag och imorgon är ju jag inte hemma så det får bli idag.
nu till det bästa av allt, vi ska käka kräftor sen! mums säger jag bara.
sen blir det dusch och sängen, ingen sovmorgon imorgon inte. nu när man vant sig vid det. men slutar rätt tidigt istället, 
nästan göddigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0