tidsfördriv

medan jag väntar på att clara ska komma får det bli en sån här.

1. Hur gammal är du om fem år? 21


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? har inte gått utanför dörren än, så har inte umgåtts med någon än


3. Hur lång är du? 174 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett? I hennes skor


5. Vem ringde du senast? mamma


6. Vem ringde dig senast? linnéa om jag minns rätt


7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "jag ska bara äta vid ett, sen kommer jag :)"


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på, men sms tror jag.


9. Är dina föräldrar skilda? nej de är de inte


10. När såg du senast din mamma? några minuter sen


11. Vilken ögonfärg har du? gröön

12. vad har du för hårfärg? blond skulle jag vilja säga.


13. När vaknade du i dag? halv 11 gick jag upp

14. när somnade du inatt? runt halv 1


15. Vilken är din favoritjulsång? tror inte jag har nån favorit 


16. Vilken är din favoritplats? har nog flera


17. Vilken plats föredrar du minst? just nu kommer jag inte på nåt, men finns nog ett par ställen iaf


18. Vad skrämde dig som barn? mörker


19. Vad fick dig verkligen att skratta senast? linnéa, igår. haha


20. Hur stor är din säng? ganska liten ändå, men tillräckligt stor för mig


21. Har du stationär eller bärbar dator? stationär döh


22. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor, ibland stor tisha också


23. Hur många kuddar har du i sängen? jag sover med 3 st, men annars har jag 6 st.


24. Vilka städer har du bott i? bara mjölby


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor


26. Är du social? när jag vill och är på humör, så jaa


27. Vilken är din favoritglass? nougatkrokant heter den tror jag

28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte? finns många goda


29. Tycker du om kinamat? ett tag älskade jag det, men efter att ha ätit det 2 veckor i streck så tröttnade jag ganska rejält.


30. Vad dricker du till frukost? juice eller oboy. om jag ens äter någon frukost.


31. Sover du på någon särskild sida? väldigt olika


32. Kan du spela poker? nej jag kan ju inte det


33. Tycker du om att mysa? ja men de är klart


34. Är du en beroendemänniska? det kan du skriva upp!


35. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, inte känner..


36. Vill du ha barn? ja, nån gång.


37. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska


38. Har du någonsin åkt ambulans? nej, och det är jag glad över


39. Föredrar du havet eller en bassäng? havet!


40. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, mat, nöjen


41. Vilket är ditt favoritprogram på tv? tittar inte så mycket på tv faktiskt. så jag vet inte..


42. Kan du rulla med tungan? nope


43. Sover du med gosedjur? nejnej


44. Vad har du för ringsignal? den vanliga sony ericsson


45. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, det finns nog någonstans


46. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en ros


47. Kan du byta olja på bilen? har aldrig försökt, så troligtvis nej


48. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej jag har ju inget körkort ju 


49. Vilken var den senaste boken du läste? det minns jag inte ens, jag läser aldrig böcker.


50. Läser du dagstidningen? ibland så


51. Prenumererar du på någon veckotidning? om SOLO räknas, så jaa


52. Dansar du i bilen? kan hända


53. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol


54. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns inte


55. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen


56. Vem var din favoritlärare på högstadiet? vet inte om jag hade nån favorit..


57. Hur länge har du campat som längst i ett tält? nån enstaka natt bara, tycker inte om tält

58. När skrattade du senast? igår

nu är klockan snart halv 2 och hon har inte kommit än den jäveln!
jag ska stryka min tröja, så hoppas jag hon är här snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0