sweet dreams

ny låt i spelaren, jag gillar michael jackson beatet skarpt! det gör hela låten.

hockeyn har jag inte mycket att säga om, tur att det bara var en träningsmatch för de förlorade med 7-0.
fast det är kul att kolla när det är mycket slagsmål, och det var det gott om kan jag lova.
kom hem därifrån runt 7, då gjorde jag lite matte. kommer ta ett tag att vänja sig vid att sitta och plugga.
den sista terminen i nian pluggade jag inte alls mycket, kändes det som iallafall. nu måste jag börja tänka lite mer, planera framför allt.
när jag var klar med matten var jag ute och gick. rätt gött att gå lite senare, inte lika mycket folk ute och precis lagom varmt ute. så det ska va.
nu ska jag ta mig något att äta, är döhungrig. sen ska jag gå och lägga mig så småningom, börjar inte förns 10 imorgon.
så ingen panik med att sova än, det är riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0