straight through my heart

det är måndag. har varit det hela långa dagen för er som inte visste det alltså. för det kanske finns ett par som inte har koll på dagarna, och då är det ju bra att jag informerar er.
idag har jag och mina två tjejer lunchat i knäckta. vi hade med oss mat och satt på ett par filtar och snackade en massa.
linnéa kom ju hem igår, och man har väldigt mycket att pratat om då kan jag lova. skrattade en hel del också kan jag lova!  sen började det åska och grejer, så vi tog vårat pcik och pack och gick hem till clara. satt på hennes altan en stund innan jag och linnéa åkte hem och bytte kläder. sen var vi ute och gick, fyfan vad vi gick.
annars har jag bara varit hemma ikväll, kollat på tv.
nu kollar jag på beck, men reklam just nu. men det börjar när som helst igen tror jag. hoppas jag.
sen ska jag sova.
imorgon ska jag sova lääänge.
och imorgon gäller först städa rummet, sen pizza & hockey!!! yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0