soool

efter ett par timmar i skänninge med bland annat karusellåkning tog vi bussen hem halv 11. köpte käk på statoil och satte oss där och åt. sen följde jag med clara hem, satt utanför henne nån timme och pratade om allt möjligt.
sen gick jag hem och sov, skittrött var jag och ont i hals och fötter.
just det vi var i liljeholmen igår med, bilder kommer när jag får de! bränt mig har jag lyckats göra, men så farligt är det inte. som tur är.
nu väntar jag på att freja ska vakna, det blir skogssjön hela långa dagen tror jag. soooola & bada.
framåt kvällen kommer clara hit, ska fixa lite grejer. sen blir det partyparty!
sover hos clara sen, mobilen är med som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0