söndag

tror jag gått och blivit lite kär i låten jag la in här inatt. jag lyssnar på den om och om igen hela tiden, och jag tröttnar inte. så jävla fin är den. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ha tjatat ut den inom ett par dagar. ska fan ta och lägga in den på musikspelaren, så ni inte missar den! den är för fin för att missas, så det så. behövs lite ändring på den fronten ändå så det passar ganska så bra.
skogssjön idag då, var där runt 11 tiden redan. folk kom och gick, och jag tycker det var lagom med folk där uppe idag. skönt det faktiskt. och jag sa att jag såg ut som en kräfta igår, jag är minst lika röd idag om inte ännu rödare. tur att det försvinner ganska snabbt. imorgon ska jag försöka att inte sola så mycket, för visst skulle det bli fint väder imorgon också? det har jag hört att det ska bli iallafall. kanske den sista fina dagen på sommarlovet, vem vet?
påtal om sommarlov, imorgon är vi inne på sista veckan av det här lovet. det man alltid längtar till, det dröjer ett helt år till nästa sommar. lite tragiskt är det, men ska bli skönt att börja på en ny skola, i en ny klass. jag skulle aldrig palla med att börja 9an nu, fyfan.
så jag ska försöka ta vara på den här veckan, hur det kommer gå har jag ingen aning om.
innan sommaren sa jag att jag skulle ta vara på varenda dag, jag tycker dagarna bara har försvunnit. fan inte längesen man kom ut ur kyrkan, världens lyckligaste var man. åh jag saknar det!

påtal om annat nu då.
åkte hem från skogssjön vid halv 5 om jag inte är helt ute och cyklar.
bytte kläder när jag kom hem och väntade på att clara skulle dyka upp. vi tog en promenad på 45 min, köpte varsin godispåse påvägen hem också. ingen film utan godis, ja vi ska alltså se på film ikväll.
kommer 3 tjejer hit om en stund, så bäst jag hoppar in i duschen om jag ska hinna!
vi hörs nog här imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0