rubrik

jag tar tillbaka det där jag sa om att det blir en ny design här ikväll, jag hinner verkligen inte och jag behöver min sömn. jag tar det så fort jag får tid till det, vilket blir nån gång i veckan. så nu vet ni det.
bytt låt i spelaren har jag gjort iallafall, och jag har hittat en asbra grej!
jag kanske är jävligt mycket efter men jag klicka in på east fm sidan idag och lyssnade.
nu har jag spelat det konstant! en jääävla massa bra låtar.

http://eastfm.se , jääävligt värt!

nu ska jag ta en dusch, samtidigt raka benen och plocka ögonbrynen. söndagsgöra med andra ord.
dagen har annars innehållit färgning av claras hår, mörkare blev det. och resultatet blev jävligt bra, tycker jag.
hemma har jag käkat tacos och varit ute och gått 45 min.
kan köra en snabb och kort sammanfattning av helgen när jag ändå är igång känner jag.

fredag - skolan till 3, ner till stan och köpa hårfärg. hem till clara och vi färgade moas hår, mörkt blev det då också. linnéa kom och vi lagade tacos, och käkade. moa åkte iväg på annat och vi andra tog det lungt och såg på film.
lördag - upp vid 10, tog 12.52 tåget till boxholm och spenderade dagen där med mina två. på kvällen blev det
mc donald's mat på claras altan, fick för oss vid halv 11 att vi var sugna på godis så det blev en cykeltur till statoil. hela kvällen och en bra bit in på natten var vi på claras altan, som vanligt skulle jag vilja säga. men det är trevligt! och mycket mcyket skratt blev det kan jag lova, jag gillart. kom hem vid halv 4 men kunde inte somna, så satt vid datorn till halv 5.
inte lustigt att jag sov till halv 1 idag.

imorgon blir de skolan 10-16, sen på kvällen är det hockey! det gillas skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0