parapapapa

jag gick upp för en halvtimme sen ungefär, anledningen till att jag gick upp tidigt är att vid 10 kommer clara och hennes familj och hämtar upp mig. tillbringar dagen vid sjön, vid en stuga hela dagen. rätt gött med tanke på att vädret är hur bra som helst! gillas skarpt. så vi ska nog bada och sola, jag behöver färg! eftersom den lilla färg jag hade fått har försvunnit. ikväll åker vi nog en till skänninge en sväng, kollar läget lite bara. blir nog inte alls lika sent som igår. och jag hade ändå rätt kul igår må jag säga, roligare än vad jag trodde jag skulle ha. men idag har jag ont i hälar och det svider i halsen. trodde inte jag skrek så mycket ändå? hahah. men tydligen. äsch smällar man får ta, jag överlever. får se till att det inte blir värre sen bara.
nej nu ska jag upp och göra mig lite frukost, ha en bra dag hörrni!
det kommer jag garanterat ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0