matvanor

det ända jag har ätit idag är två hamburgare med bröd, och choklad. det är fan inget bra, det lustiga är att jag aldrig är hungrig heller. imorgon ska jag äta alla måltider man ska äta, alltså frukost - lunch - middag.
och om jag ska hinna med att äta någon frukost måste jag ställa klockan, annars vet jag att jag sover till 12. minst.
måste få in lite rutiner igen känner jag, mår inget bra av det här.
så imorgon är det jag som går upp senast kl 10 och äter en ordentlig frukost! jajemen så blir det.
på förmiddagen ska jag gå ut och gå minst en timma, helt själv. eller vänta, musik som sällskap menar jag.
så nu vet jag vad som gäller imorgon! jag har det nerskrivet här ifall jag skulle råka glömma bort det, haha. kan ju hända att jag glömmer det med flit liksom.

den här söndagskvällen annars har tillbringats hemma hos clara, vi såg på harry potter, den andra filmen.
och jag är inget direkt fan av de filmerna, tycker ärligt talat inte de är så bra. jag och linnéa satt mest och pratade om annat, och clara blev skitsur för vi babblade så mycket! haha.
men har man inte träffats på ett par dagar så har man rätt mycket att prata om faktiskt. händer mycket på ett par dar.
linnéa åkte hem eftersom hon skulle till frissan tidigt imorgon bitti, så jag och clara tog oss en liten kvällspromenad.
en jävligt kort sådan, men ändå.
och nu är det sängen som gäller för mig, får inte glömma att ställa klockan heller ja! halv 10 fåre bli ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0