kräftor

nu är det såhär att bilderna var i fel format eller något, så jag kan tyvärr inte lägga in de.
några bilder har jag och det kommer upp en när jag skrivit lite här.
firade som sagt kusin förut, blev fika och sådär. efter ett tag gick jag till clara där linnéa också var. tog en omväg dit, så det har blivit 2 promenader idag! det är bra jobbat. när jag kom dit såg de på film, harry potter. så vi såg klart på den, och spenderade lite tid framför datorn.
har varit hemma nån timme nu och ska snart käka kräftor med familjen. sen ska jag kolla efter kläder till imorgon, så har jag det gjort. sen ska jag bara göra iordning mig och gå och lägga mig.

imorgon blir det skolan som sagt, har nämnt det ett antal gånger så börjar bli lite tjatigt. men vafan.
det tar nog inga längre tider, är ju bara upprop. ska ner på stan efter och köpa lite grejer.
sen på kvällen kanske det blir hockey om jag har tur, i motala den här gången.

skriver mer imorgon ..


jag och clara på tåget påväg till linköping i fredags. snygga, vi vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0