kommer inte på nån rubrik

det känns mycket roligare att skriva här när sidan är lite fräschare. hoppas ni tycker det blir roligare att läsa allt babbel också, för det måste det ju bli?
jag skulle hellre läsa en snygg blogg istället för en tråkig enformig iallafall.
ikväll då. jag följde faktiskt med mamma och pappa till alicia och de, rätt skönt att inte behöva göra något ansträngande en lördagkväll. jag sminkade mig inte ens, minns inte sist det inträffade en lördag. men den stora anledningen var ju att ingen av mina tjejer var hemma. fast fick träffa clara en stund när jag var påväg hem, alltid kul att snacka lite skit.
stod där till hennes man kom, då gick jag hem. hihi.
klockan är läggdags, och imorgon sover jag till jag vaknar. det är söndag halllåååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0