gästis

kan börja med att säga att filmen igår var sjukt rolig! se den om ni får chansen.
vi åkte hem med 23.30 tåget och började traska hemåt sen, blev kvar utanför clara en bra stund.
stannade även utanför linnéa och pratade nån halvtimma, var inte hemma förns runt halv 3.
gick och la mig vid 3, och sov till halv 12 idag. den sista dagen jag fick sova ut på sommarlovet, eller egentligen är sommarlovet reda slut eftersom det bara är vanlig helg. och jag tänkte såhär förut, att imorgon kan man välja att sova så långt man bara kan bara för att det just är den sista dagen man är ledig. men då somnar man ju aldrig sen på kvällen, och det är ju inte så jävla bra kanske. så jag ska ställa klockan imorgon, och jag SKA gå upp hur trött jag än är.
vet inte om jag tycker det ska bli kul att börja skolan igen eller inte, tycker nog ingenting just nu. det är rätt skönt på ett sätt, behöver rutiner i vardagen igen. sen ska det bli kul att börja på en ny skola i en ny klass, fast jag är ganska glad att mina tjejer kommer gå med mig. skulle nog varit mycket mer nervös annars!

oj klockan är redan halv 2 ser jag nu, om en timme kommer linnéax2 hit så ska vi ner till gästis. var visst någon festival där hela eftermiddagen/kvällen. kul att det händer något i mjölby, för det gör ju inte det allt för ofta om man säger så.
så vi tar med filtar och sätter oss nere i parken, hur länge vi blir där har jag ingena ning om. det är sånt som märks.

jag har vant mig med mitt korta hår, och jag är faktiskt nöjd ändå. enda nackdelen är att det inte går att göra någonting med håret, går knappt att ha toffs ens. och den som säger att det är lättare och att det går fortare att platta håret när det är kort har så jävla fel. det tar ju nästan dubbelt så lång tid, det är ett helvete att få rakt. haha.
btw, bilder från de senaste dagarna får ni när jag har fått de av linnéa. förhoppningsvis imorgon.
så räkna med en hel del bilder då!

nu är det brådis ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0