frusen

klockan börjar bli ganska mycket, och eftersom jag inte har sovmorgon imorgon och alltså börjar redan kl 8 så är det läggdags för mig om en stund. hockeyn ikväll gick inget vidare, förlorade med 9-1. inte bra det där inte.
kallt som attans där uppe också, och jag är frusen än. så jag ska upp och tvätta av mig sminket, ta på mig några mysiga kläder och ta mig ett glas varm oboy. för än är jag inte redo för sängen, även om jag kommer vara dödstrött imorgon när jag ska upp. skönt att sluta någorlunda tidigt också, 13.50 går vi till bara.

ska slänga ihop en enkel design nu innan, blir på ett par minuter så räkna inte med nåt bra.
jag är bara så sjukt trött på den här just nu.
annars hörs vi här imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0