frissan

jag har tänkt på det länge alltså, och idag blir det av. jag ska klippa av mig håret, det ska bli kort. kortare än vad jag någonsin har haft, om man bortser från när jag var liten då. men jag räknar inte med det.
det blir något kortare än till axlarna, kanske till och med kör på en lugg när jag ändå är igång?
jag känner för förändring, och det ska banne mig synas! det kan jag lova att det ska. 
går inte beskriva hur trött jag är på mitt tråkiga hår, det ser likadant ut jäämt.
och jag ska försöka fixa bilder när jag varit hos frissan, så ni får se.
hoppas bara det blir bra, och att jag inte ångrar mig. fast å andra sidan är det inte hela världen, det växer ju så fort ..



det där ska bortbortbort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0