change

kände för att göra om lite här på bloggen igen, och jag är mycket nöjd må jag säga! snyggare än förut, till och med mycket snyggare skulle jag vilja säga. enda nackdelen med att börja göra om är att man är fast, jag har säkert suttit en timma med det här. det är koder hit och koder dit och man ska hitta allt och bla bla..
men nu äre fixat iallafall, kommer ha den ett tag framöver. får väl se hur länge det blir.

min frisyr har ju ändrats också kan man säga. det är jävligt ovant än så länge och jag vet inte än om jag är nöjd eller inte, det kanske inte syns så bra på profilbilden så ni ska få en till bild där det förhoppningsvis syns lite tydligare.
och tiden bara springer iväg, dags för mig att gå upp och göra iordning mig och sen sova.

datorn vill inte samarbeta, så ni får vänta med en till bild.
kommer upp en imorgon om det funkar då, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0