tråk

blev inget minigolf förut pågrund av spöregnet som plötsligt kom.
vi satt och pratade en himla massa istället, bland annat blev det snack om midsommar. ser mycket fram emot det faktiskt, det ska bli kul!

köpte med mig en påse godis påvägen hem, vilket jag ångrar nu.
är inte det minsta sugen på godis och det var jäkligt onödigt av mig att köpa det.
har gömt det på mitt rum så jag ska hitta det någongång när jag verkligen är sugen istället. haha ne, skämtåsido. har ställt det i hyllan bara.

kommer bli en lång kväll känner jag på mig eftersom det kommer ta 100 år innan jag somnar. vill mest av allt bara lägga mig ner och somna för den här lördagskvällen är inget att ha. ska fan ta och läsa snabba cash nu.
snälla låt tiden gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0