rubrik

okej rå.
ska väl hålla er uppdaterade om vad jag gör om dagarna.

var uppe skapligt idag och gick ut och la mig i solen. dock tog rastlösheten över så jag solade lite till och från, blev för varmt att ligga där hela tiden. när jag hade tröttnat på att vara hemma så följde jag med mamma och handlade.
var på 4 olika affärer så det tog ganska lång tid.
när vi kom hem gjorde vi asgod kycklingsallad som vi åt.

ikväll har jag och några tjejer spelat minigolf.
orkade inte spela klart utan vi tröttnade på det efter en stund.
satte oss istället i parken och käkade pizza.
annars har vi mest glidit runt tycker jag.

imorgon har jag fullt upp, så bloggen lär lida av det.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0