hehehe

neeee jag bara skojade lite med er förut.
mitt hår är faktiskt inte sådär kort, jag har håret uppsatt på bilden. höhö.
det syns knappt någon skillnad även om jag känner skillnad.

har ju som sagt haft fullt upp hela dagen.
har bakat till morgondagen, har städat rummet,
varit hos frissan och käkat ute med familjen ikväll.
svängde förbi linnéa på hemvägen och snackade med henne ett jäkla bra tag!
har varit ute på en kvällspromenad med anna också, jätteljust ute var det.

nu ska jag måla naglarna innan jag lägger mig.
imorgon står klockan på 8 00, bilen går kl 10 00 med slutstation varamon.

jag kommer fira midsommar tillsammans med 17 andra,
det kommer bli grymt har jag en känsla av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0