ingenting att göra, för varmt för att sola

Nämn något som gjorde dig glad igår: ingenting speciellt, var glad ändå
Vad gjorde du kl 08 imorse: då sov jag
Vad gjorde du för 15 min sedan: facebook
Det sista du sa högt: aaa
Det senaste någon sa till dig: mamma frågade om jag hade någon tvätt, haha
Vad har du druckit idag: inte druckit något än
Vad var det senaste du åt: jordgubbar med mjölk
Vad var det senaste du köpte: godis igårkväll
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: soligt och varmt
Godaste glassmaken: bayliesglass slår det mesta! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae
Sover du tungt: det gör jag nog tror jag
Drömmer du mardrömmar: det händer
Trivs du med ditt jobb: har ju inget jobb
Favoritklädsel: mjukis och någon tröja
Favoritlåt just nu: har många
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster & en hylla
Vad gör dig glad just nu: vädret och att slippa tänka på plugg
Vad ska du göra härnäst: ska inte göra så mycket förens ikväll
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: är på bra humör, lite trött fortfarande
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: bikini, hehe
Sommarplaner: liseberg med tjejerna, skåne&köpenhamn med familjen
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: nej det gör jag inte
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska 
Vad är viktigast för dig: vänner&familj
Är du kittlig: njaa, lite kanske
Snarkar du: tror jag gör det ibland
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: fästing, bläää
Längtar du mest efter just nu: ser fram emot ikväll


Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

MISSA INTE VÅR GRYMMA TÄVLING!

2010-07-02 @ 19:58:47
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0