party like a rockstar

kvällen igår blev längre än vad jag hade trott. vi sa att det inte skulle bli så sent, och att vi skulle åka hem runt 12 tiden.
men inte fan blev det så, istället åkte vi hem vid halv 3. jag somnade nästan direkt och vaknade nu för ett tag sen.
jag kollar på klockan och ser att den står på 12, FAN var första tanken. men imorgon blir det att gå upp tidigt iallafall.
har lite grejer att göra imorgon, men det berättar jag om senare tror jag. det lir inget med det nu iallafall.

det blev en altan-kväll igår igen, med musik, ljus och hela köret.
hoppade studsmatta och sjöng singstar också, och skrattade en himla massa.
konstigt att jag inte har träningsvärk i magen alltså, haha.


skoltröjan, och fula mjukis!


chips+gurka och dipp. mumma!

idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på..
ska nog äta när som helst, sen göra iordning mig.
nån som vill göra något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0